Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Η οδοντίατρος... επέστρεψε στη ΝΔ



Η Σοφία Λουκέρη αναλαμβάνει αναπληρώτρια γραμματέας κοινωνικής συνοχής 
Θέση στο οργανωτικό της ΝΔ πήρε και η κεφαλονίτισσα οδοντίατρος Σοφία Λουκέρη, η οποία είχε αποχωρήσει πριν τις εκλογές της 6ης Μαίου. Τώρα επιστρέφει δυναμικά στον κομματικό μηχανισμό, αφού αναλαμβάνει αναπληρώτραι γραμματέας κοινωνικης συνοχής και αλληλεγγύης.
Εξάλλου από την ΝΔ δεν είχε φύγει και μετά την παραίτηση της από το ψηφοδέλτιο αφολύ σημείωνε χαρακτηριστικά
"Είμαι σταθερά στο κόμμα μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και θα το στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, ανεξάρτητα από τους λόγους για τους οποίους δεν είμαι υποψήφια.Θα αγωνιστώ έτσι ώστε στις 6 Μαϊου ο Αντώνης Σαμαράς να είναι ο νέος Πρωθυπουργός της Ελλάδας & να επαληθεύσει τις προσδοκίες όλων μας."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου