Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

κυριακή με λίγο χιουμορ!

πηγή μέση του φίλου  Δήμητρη,,  !το   http://www.asterato.com/20963  
Πέντε γυναίκες που μένουν στην ίδια πολυκατοικία εμφανίζονται στο δικαστήριο κατηγορώντας η μια την άλλη για διατάραξη κοινής ησυχίας.
Προσπαθούν όμως να μιλήσουν όλες μαζί, επικρατεί ένα χάος και κάποια στιγμή ο πρόεδρος χάνει την ψυχραιμία του:
- Σιωπή! τους φωνάζει, δεν γίνεται να μιλάτε όλες μαζί. Θα ακούσω πρώτα την μεγαλύτερη.
Νεκρική σιγή στην αίθουσα.



anekdotaki02

Ανέκδοτο: Το e-mail

Ένα ζευγάρι από την Αλάσκα αποφάσισε να πάει στην Φλόριντα για διακοπές τον Δεκέμβριο, να ξεφύγει λίγο από το χιόνι και την παγωνιά. Κανόνισαν να μείνουν στο ίδιο ξενοδοχείο, όπου πέρασαν, χρόνια πριν,  τον μήνα…



και  ένα  τρίτο
Πεθαίνουν, τρεις μπογιατζήδες και φθάνουν στον Παράδεισο.
Εκεί τους υποδέχεται ο Άγιος Πέτρος.

«Πάνω στην ώρα ήλθατε», τους λέει.
«Θέλουμε να κάνουμε ένα φρεσκαρισματάκι στην πύλη του Παραδείσου. Για πείτε μου πόσα χρήματα θέλει ο καθένας σας για τη δουλειά, για να δω ποιον θα προτιμήσω».
- Αφεντικό, εγώ θέλω 600 ευρώ, απαντά πρώτος ο μπογιατζής από την Αλβανία. Τα 300 για μένα και τα 300 για τα υλικά.
- Α, εγώ για να πάρω τη δουλειά θέλω 900 ευρώ, αποκρίνεται ο Γερμανός. Τα 300 για μένα, τα 300 για την Εφορία και τα 300 για τα υλικά.
- Άγιε μου, εγώ θα σου δώσω την καλύτερη τιμή, λέει στο τέλος ο Έλληνας.
- Με 3.000 ευρώ, τη βάψαμε την πύλη του Παραδείσου.
- 3.000 ευρώ, τέκνον μου; Πώς είναι δυνατόν; Έχουμε και οικονομική κρίση, ταράζεται ο Άγιος Πέτρος.
- Είναι απλό, Άγιε: Ένα χιλιάρικο για σένα, ένα χιλιάρικο για μένα, 400 ευρώ στον Γερμανό για να μη μιλήσει και 6 κατοστάρικα για τον φίλο μου τον Αλβανό που θα πάρει τη δουλειά εργολαβία!

1 σχόλιο:

  1. Ρατσιστικό και ανθελληνικό. Έτσι βολεύει τα αφεντικά να ξευτιλίζετε τους Έλληνες εργάτες. Μετά μην κλαίτε που δεν δουλεύουν τα μαγαζιά σας. Οι αλλοδαποί προστατευόμενοι σας δεν ξοδεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή