Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΣΥΚΑ!!

ΚΑΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΜΕ ΤΑ ΣΥΚΑ  ,ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
ΣΧΟΛΙΟ  ΤΟΥ  ΣΥΝ-ΣΥΓΡΑΦΕΑ  ΣΑΚΗ!

  • Κι ακόμα να σου πω τα δέντρα μου στο πάγκαλο μας χτήμα΄ 
    ήμουν παιδί και μου τα χάρισες' μια μέρα σε ακλουθούσα 
    μέσα στον κήπο και σου γύρευα δικό μου κάθε δέντρο. 
    Και συ ένα ένα τα λογάριαζες ποια θα γενούν δικά μου΄ 
    απ΄ τις μηλιές σου δέκα, δεκατρείς απ΄ τις αχλαδιές σου 
    κι απ΄ τις συκιές σαράντα μου ΄δωκες, και μου ΄ταζες κι αμπέλι" (ω341)

    "Άλλοι τά'φαγαν τα σύκα, κι άλλοι τα πληρώνουνε!" ΛΑΪΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ

ΝΕΑ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΠΡΕΣΣ

new  Τζόγια Γρουζή - Μαρία Καταβάτη : οι δυο νέες αντιπεριφερειάρχες??
http://2.bp.blogspot.com/-7oHHT9g0590/T_BbAYRwHEI/AAAAAAAANdo/8CUMGi03T84/s1600/%CE%93%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%96%CE%97+.jpg 
Διαβάστε περισσότερα...


Τρίτη 12.02.13
new  Τι σημαίνει άραγε το «Α μπε μπα μπλομ του κίθε μπλομ»;
http://1.bp.blogspot.com/-RkWAw4PCnp4/UReIpawO6BI/AAAAAAAAEx0/q5ttNG7TmVU/s1600/pistepseto.gr.jpg 
Διαβάστε περισσότερα...
Κεφαλλονίτικα Μαγειρέματα
Τρίτη 12.02.13
new  Η κρεατόπιτα της Βίκυς στον ΣΚΑΙ (VIDEO)
 
Διαβάστε περισσότερα...
Αγροτική ανάπτυξη
Τρίτη 12.02.13
new  Εσείς ξέρατε ότι η Κεφαλονιά παράγει σύκα;;

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuRkULwN6jtrNq4Um7rRjsyFNwCL08QIJ-bxsxxnMGubXYFHRZ 
Διαβάστε περισσότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου