Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Η ΚΡΙΣΗ ΟΦΕΛΕΙ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ


Η κρίση «χτύπησε» τη γέφυρα Ρίου– Αντιρρίου ενισχύοντας έτσι τη… Ληξουριώτικη Κοινοπραξία - αναδημοσίευση  odusseia.gr

PDFΕκτύπωσηE-mail
"Όταν το 2004 φτιάχτηκε η γέφυρα, κανείς δεν ερχόταν με τα ferry boats, όλοι μας έβριζαν" μας λέει ο άνθρωπος που κόβει καθημερινά δεκάδες εισιτήρια στα καραβάκια που διαπλέουν το Ρίο-Αντίρριο. Λίγα χρόνια αργότερα και ενώ η κρίση ξεκινά να πλήττει τη χώρα μας όλο και περισσότεροι επιλέγουν την πιο φθηνή λύση και σταματούν να περνούν από την πολυσυζητημένη γέφυρα του Αντιρρίου. Σήμερα η τιμή για τα επιβατικά αυτοκίνητα είναι 13,20 ευρώ ενώ πριν περίπου ένα χρονό ήταν στα 10 ευρώ, τιμή αρκετά αυξημένη όπως λένε οι οδηγοί. Η διέλευση με το ferry boat μπορεί να διαρκεί κάποια λεπτά παραπάνω αλλά η τιμή για τα οχήματα είναι 6,50 ευρώ με αποτέλεσμα  να είναι πολλοί οι οδηγοί που το επιλέγουν τα τελευταία χρόνια.
"Από πέρυσι μέχρι φέτος όμως έχουν μειωθεί και αυτοί" δηλώνει στο newsbomb ο εισπράκτορας. "Παλιά περνούσαν τα σαββατοκύριακα για καφέ ή νυχτερινή διασκέδαση στη Ναύπακτο, τώρα πια είναι ελάχιστοι αυτοί που χρησιμοποιούν τα καραβάκια για βόλτα" προσθέτει.  Επιπλέον μεγάλη είναι και η μείωση στη διέλευση των βαρέων οχημάτων δηλαδή φορτηγών και νταλικών που μεταφέρουν προϊόντα. Αυτό είναι απόλυτα λογικό αφού η μείωση στην καταναλωτική κίνηση μείωσε και τις ποσότητες των προϊόντων που μεταφέρονται άρα και τα δρομολόγια.
Την ημέρα περνούν με τα ferry boats περίπου 150 αυτοκίνητα και 30 νταλίκες. Η πρωινή βάρδια είναι 9 ώρες ενώ το βράδυ τα δρομολόγια είναι έντεκα. Όταν έχει μάλιστα βροχή και έντονα καιρικά φαινόμενα οι περισσότεροι αναγκάζονται να επιλέξουν τη γέφυρα βάζοντας βαθιά το χέρι στην τσέπη.
"Να δούμε που θα φτάσει όλο αυτό" μας λέει ο εισπράκτορας φανερά απογοητευμένος και εκείνος με την γενικότερη κατάσταση στη χώρα.
Να σημειωθεί πως ένα από αυτά τα καραβάκια ανήκει στην Ληξουριώτικη Κοινοπραξία, στην ίδια που ανήκουν και τα καραβάκια Αργοστολίου – Ληξουρίου. Οπότε σαν Κεφαλλονίτες, μας συμφέρει η μη χρήση της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου! 
Εστάλη στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ, 5.1.2013, ΚουΚου
ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ (POROSNEWS),, ME 25 €  ΑΠΟ ΓΕΦΥΡΑ  ,,ΓΙΑ ΚΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΙ 
ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ  ΘΑ  ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕ  ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ  ΑΠΟ  ΑΣΤΑΚΟ, ΚΑΙ 
ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΩ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ ΣΑΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ 
ΜΕΡΕΣ,, ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ  POROSNEWS: Π Ο Ρ Ο Σ , ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ!
ΓΙΑ ΕΝΑ  ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΚΥΚΛΙΚΟ  ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ,ΕΝΟΣ  ΠΛΟΙΟΥ  
 ΖΑΚΥΝΘΟΣ-ΠΟΡΟ-ΑΣΤΑΚΟ-ΒΑΘΥ-ΠΟΡΟ-ΖΑΚΥΝΘΟ
ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΑΝΕ  ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ,,ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΩΝΕ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ!





Εικόνα
Αυτό είναι το σχέδιο αποικιοποίησης του πειραματόζωου "Ελλάδα"
Σάββατο, 05 Ιανουάριος 2013
Διαβάζοντας αναλύσεις συναδέλφων οικονομολόγων και μη, επιτρέψτε μου να...Περισσότερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου