Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Πως μπορούμε να αμυνθού με ενοχλήσεις από τις εισπρακτικές εταιρείες


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ

‘’ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ’’

Τηλ.Fax:2671081602,e-mail:inka.kefalonias_ithakis@yahoo.gr

Μετά από δεκάδες καταγγελίες που δεχόμαστε καθημερινά από δανειολήπτες μέλη
μας ή μη, ότι οι εταιρείες ενημέρωσης(εισπρακτικές)τους ενοχλούν ακατάστατες ώρες
στο σπίτι και την δουλειά, γνωστοποιούμε τα εξής.

Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ν. 3758/2009) οι εταιρείες ενημέρωσης
μπορούν να σας οχλούν μόνο κατά τις εργάσιμες ημέρες, και μόνο μία φορά ανά
δύο ημέρες, και μόνο αφότου παρέλθουν δέκα ημέρες από τότε που η οφειλή σας
κατέστη ληξιπρόθεσμη.

Πως μπορούμε να αμυνθούμε.

1.Συμπληρώνουμε την ΑΙΤΗΣΗ ΜΗ   ΕΝΟΧΛΗΣΗΣ    ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ   που ακολουθεί,

την εκτυπώνουμε εις διπλούν, και την πηγαίνουμε στην τράπεζα. Αφήνουμε στον/

στην υπάλληλο το ένα αντίγραφο και του ζητούμε να υπογράψει στο δεύτερο

(αντίγραφο) ότι το παρέλαβε, και το κρατάμε .Προσοχή. Εάν δεν θέλουν να το

παραλάβουν εσείς θα επιμείνετε.

2.Εάν μετά από 10 εργάσιμες ημέρες δεν συμμορφωθούν, απευθυνθείτε σε εμάς για

τις περεταίρω ενέργειες .


ΑΙΤΗΣΗ   ΜΗ    ΕΝΟΧΛΗΣΗΣ   ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ


Του/Της……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Κατοίκου……………………………………………………Διεύθυνση…………………………………………………………………………………..

Τηλ………………………………………………Fax…………………………………..e-mail………………………………………………………………..

ΠΡΟΣ

Τράπεζα…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Με την παρούσα αίτηση-διαμαρτυρία καταγγέλλω ότι, η/ο υπάλληλος της Εταιρείας Ενημέρωσης οφειλετών
με την οποία εταιρεία συνεργάζεστε, ή σας εκπροσωπεί ,προβαίνει στις ακόλουθες παράνομες ενέργειες:

□ Επικοινωνεί μαζί μου τηλεφωνικώς ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο, περισσότερες από μία φορά ανά
δεύτερη ημέρα. Συγκεκριμένα με κάλεσε επανειλημμένως στο κινητό μου τηλέφωνο /στην οικία μου/στην
εργασία μου, τις παρακάτω ημέρες και ώρες:…………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

□ Xρησιμοποιεί προσβλητικές εκφράσεις εναντίον μου ή εναντίον της οικογένειάς μου.
□ Με καλεί από ‘’Απόκρυψη’
□ Δεν μου δηλώνει το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητά του.
□ Ασκησε εναντίον μου ή εναντίον της οικογένειάς μου ,ψυχολογική πίεση.
□ Με δυσφημίζει στο οικογενειακό ή εργασιακό μου περιβάλλον.
□ Ενοχλεί πρόσωπα της οικογένειάς μου σχετικά με την εξόφληση του χρέους μου.
□ Εξακολουθεί να με ενοχλεί για οφειλές που έχουν διακανονιστεί ή έχουν παραγραφεί.
□ Εμφανίζει κατά την επικοινωνία του μαζί μου ιδιότητες που δεν διαθέτει ,όπως αυτή του Δικηγόρου, ή του
Δικαστικού Επιμελητή.

Ειδικότερα: Η παραπάνω συμπεριφορά είναι παράνομη σύμφωνα με τον νόμο 3758/2009 σχετικά με τις αρχές
που πρέπει να τηρούν οι Εταιρείες Ενημέρωσης ληξιπρόθεσμων απαιτήσεων(εισπρακτικές εταιρείες)κατά την
ενημέρωση και επικοινωνία με τον οφειλέτη.
Ως εκ τούτου, ζητώ να παύσετε κάθε παράνομη συμπεριφορά και να μην επαναληφθεί στο μέλλον.
Με ρητή επιφύλαξη για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου.

Κοινοποίηση:

1.ΙΝΚΑ.ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΙΘΑΚΗΣ
2.Υπουργείο  Eργασίας  και  κοινονικής ασφάλισης

Fax:2671081602,e-
mail:inka.kefalonias_ithakis@yahoo.gr
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Γενική
Γραμματεία Καταναλωτή, Fax:210 3843549/e-mail:info@efpolis.gr
3.ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Τμήμα Διαφάνειας Συναλλαγών. Fax:210 3205436
4.Ε.Σ.Ε.Δ.Α. Ελληνικός Σύνδεσμος Ενημέρωσης & Διαπραγμάτευσης
Απαιτήσεων Fax:210 9573553/e-mail:info@eseda.gr

Tόπος…………………………./……../…………..

O/H αιτών/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου