Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΠΟΡΕΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ


Ο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΑΕΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ



ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  ΜΟΥ
04 Ιαν 2013
δειτε το χθεσινό φωτορεπορταζ πατώντας τον άνω σύνδεσμο,  ..
και φωτορεπορταζ!!

Διαβάστε περισσότερα »  
http://porosnews.blogspot.gr/2013/01/blog-post_8391.html#more

και σημερινες φωτο  που ο μήνας έχει 9!,











4 σχόλια:

  1. Ωραίο έργο ο βιολογικός καθαρισμός εφ΄όσον βέβαια υπάρχει και σωστή συντήριση και δε πάνε τα σκατ. κατευθείαν στη θάλασσα.
    Λόγω της ιδιαιτερότητας του έργου ποιος θα τον εγκαινιάσει?
    Θα πρέπει να φάει και φασολάδα!!!
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χαχα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΣΤΑ,,!!!! ΕΧΩ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΟΛΛΑ,, ΕΧΩ ΞΑΝΑΑΝΑΦΕΡΘΕΙ, ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΘΡΕΣ
    ΒΑΖΩ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΠΛΕΥΡΑ,, ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
    ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΤΩ,, ΟΠΟΤΕ ΑΠΛΑ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,,ΑΣ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙ
    ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΕΠΟΝΥΜΑ!,, ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ,,ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΩ,,
    ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΡΙΤΙΚΗ
    ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΑΡΙς,, ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ,,
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΦΟΡΑΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΟΥ ,,
    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΡΟΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε poros προβληματισμοί υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν σε οποιαδήποτε κίνηση, ή έργο μόνο που πρέπει να είναι καλοπροαίρετοι.
    Γενική αρχή όμως επί του προκειμένου έργου είναι ότι κατασκευάζεται κάτι το οποίο ακόμα και στη χειρότερη περίπτωση είναι τα θεμέλια για να αποδώσει άμεσα, ή έμμεσα καρπούς. Στη πατρίδα μας δυστυχώς υπάρχει εξυπνάδα μόνο που ανακατεύεται με βρωμιά και το αποτέλεσμα είναι ένα άσχημο μόρφωμα θα έλεγα κουτοπονηριάς.
    Δε πειράζει έστω και έτσι κάποια στιγμή επικρατεί το σωστό, μόνο που ηλίθια χάνεται χρόνος που αποβαίνει σε βάρος του συνόλου.
    Επειδή έχω φίλους μου έλεγε κάποτε ένας για το χωριό του:
    Έκαμα ρε φίλε κάποιες προτάσεις χωρίς κανένα συμφέρον δικό μου και αυτοί που αντέδρασαν ήταν αυτοί που θα είχαν ωφέλεια. Μπήκα μπροστά για το καλό του χωριού και έφαγα το κυνήγι της αρκούδας. Μερικά γίνανε μερικά όχι μέχρι που κουράστηκα και τα παράτησα.
    Τελικά όλα έγιναν από αυτούς που αντέδρασαν, και το τελευταίο μετά 18 ολόκληρα χρόνια! Δοκίμασα πριν τόσο μεγάλη απογοήτευση που στο τελευταίο έργο δε θέλω ούτε να πατήσω να το δώ και ας ήταν δική μου πρόταση!
    Το κοιτάω από μακριά και γελάω με τη μαλακία που δέρνει τη πατρίδα μας.
    (Εγώ πάντως πήγα και το είδα από κοντά).

    Αλήθεια πότε θα μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε χωρίς μιζέριες τις στροφές του μυαλού που απλόχερα μας χάρισε η «νατσιόνα» μας?

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΊΓΟΥΡΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΆ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ,,,
    Απλά εγώ θεωρώ ότι σοφότερο είναι να προωθείτε η προσπάθεια σε κάτι,,για να υπάρχει ζήλος για συνέχεια, και εξάλου δεν είμαι ο αρμόδιος να κρίνω τι είναι σωστο εργό και τι όχι! ο χρόνος θα το δειξει,, εγώ απλά τα επικροτώ και μερικές φορές ρίχνω και καμοιά ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή