Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΕΝΤΗΣ,, Ο ΜΕΤΡ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΗ


ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
ΑΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ!

 ΥΠΕΝΘΙΜΗΣΗ  ΣΕ  ΕΡΓΑ ΠΟΥ  ΑΛΑΖΟΥΝ ΤΟ  ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ,,  ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ  ΣΕ ΑΝΑΦΟΡΑ  ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ  ΣΕ ΘΕΜΑ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΑΝΕΝΤΗ,,ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΩΤΟ  ΑΠΟ  ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ
εντωμεταξύ σήμερα βρήκα άλλη μια    φώτο του  Αβρααμ  ,, που  κάνει κάτι μετρήσεις,,όταν ενημερωθω  τι  υπολογισμους κάνει πάλι θα σας ενημερώσω!!!


3 σχόλια:

  1. Ωχ ωχ ώχ έφτασε η συντέλεια τσή Κεφαλονιάς, δε βλέπεις ρε φίλε?
    Μοιρογνωμόνια, μοίρες, γωνίες εντός εκτός και επί τα αυτά, τη Κεφαλονιά στο γρύλο έβαλε και τη σηκώνει! 60 μοίρες γέρσιμο θα έχουμε αύριο, όλα στη θάλασσα θα πάνε ακόμα κ΄οι γαϊδάροι! Πάνε και τα πλακάκια του Μανέντη παρέα με τσου κούκους θα κάμουνε.
    Ύπνο μπρούμυτα απόψε σα σε βαπόρι με μποφόρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις σχολιασμο στο φεις!
    Abraam Panagatos FILE ARIS M EKAMES KAI KSEKARDISTIKA STA GELIA... THA SOU STILO ANA ZEUGARI PERIKNIMIDES TIN ALLI VDOMADA GIATI EKIES I ALLES SE STENEVOUNE LIGO . GEIA XARA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου φίλε Αβραάμ, τι έγινε ακόμα δεμένος είμαι από το τη μαΐστρα τση σκεπής, πότε θα μας σηκώσεις? Χα χα χα
    Καλές γιορτές και να έχουμε την υγειά μας φίλε και εμείς αλλά και όλοι όσους αγαπάμε.
    Και κοίτα ορέ καλές οι περικνημίδες αλλά να έχουνε και συναγερμό γιατί μου έχουνε κλέψει τρία ζευγάρια ετούτοι οι νησιώτες εδώ κάτου. Για μαξιλάρι τσι βάνω ότα κοιμάμαι, μου έχει πιαστεί η σφαή!
    Mια και κάνεις το καλό δε μου βάνεις στο πακέτο και ένα ζευγάρι παντούφλες να ξεκουράζω τα ποδαράκια μου που τα φάανε τα παλιοσάνταλα?
    Και το σπουδαιότερο μη σκεφτείς να με φας σα τον Ηρακλή, γιατί θα τσι προβάρει πρώτα ο Γιώργης υπό την απειλή τση σπάθας μου.
    ΄Ε πως νομίζεις ότι την έχω βγάλει καθαρή τόσα χρόνια?

    Χουά χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή