Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΒΑΣΗ ΤΟΥ ARIS

Eνω  το γκάλοπ για την ομηρική Ιθάκη συνεχίζεται,,όπως και τα καλοπροαίρετα σχολιάκια, εκατέροθεν,,  Ο Αβραάμ  στέλνει  ανά διαστήματα  δημιουργίες του να μην πλήτουμε!!
Καλοδεχούμενος  όποτε θέλει  ο Αρις  , Εγώ δεν εχώ αναπτύξει πλήρως  την θεωρεία  της δικής μας άποψης,,,  Περιμένω να μας  τα πουν οι αρμόδιοι  εξάλου,, εμέις σεναριογραφούμε,,βάζουμε  την
την φαντασία μας,, να παρουσιάσει  τον τότε τόπο ,,, σε εκείνο τον πολύ μακρυνό  χρόνο με την συνεχή και τεράστια βοήθεια  του Αβραάμ με την δυνατότητα της τεχνολογίας να φωτομοντάρει,
Καλή εβδομάδα  ,,και  με υγεία και ο τελευταίος μήνας του δυσκολου 2.012!!

5 σχόλια:

  1. Ορέ τσι τζόγες μου! Έμπλεξα με πονηρούς Κεφαλλονίτες σκέτους! Βγες όξου ορέ Γιώργη άμα σου κουτάει, που λούμωξες ορέ?
    Τώρα ποιος πάει με τσι νύμφες, που θα βγώ ψόφιος και θα με κουτσοκεφαλιάσετε ορέ?
    Ώ ρε δυστυχία μου τι κάνουνε τώρα? Α ρε δολοπλόκε Αβραάμ ινκόγκνιτο σού ΄πα να ΄ρτω.
    Πως μου την έσκασες έτσι? Χα χα χα χα.

    Μήπως θέλετε καμιά μπόμπα Μυκηναϊκή με e-mail να βάλετε μυαλό?
    Έτοιμη την έχω, το πύραυλο να γεμίσω με υγρά καύσιμα και έρκεται , κι΄άμα βάλετε τα κλάματα εγώ δε θα φταίω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΥ ΝΑ ΄ΒΓΩ,,ΧΑΖΟΣ ΕΙΜΑΙ ,,ΜΕ ΦΚΗΝΗ ΤΗΝ ΧΑΤΖΑΡΑΜ,,,,, ΕΓΩ ΕΔΕΠΑ ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΘΑ ΜΕΙΝΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτσε μέσα γιατί απογιομίζει και ο πύραυλος σε κάνα μισάωρο θα σου έρτει η μπόμπα.
    Τσι ρυθμίσεις κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έσκασε ορέ, ή ακόμη?
    Για κοίτα στο παράθυρο των e-mails σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΛΑΒΩ,,,, ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΤΑΞΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΩ ΠΡΩΤΑ!!!!,, ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ,,ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΠΟΥΡΝΑΡΙΤΕΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΡΙΤΕΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ,,
    ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΘΕΡΙΕΨΕΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή