Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ,, Η ΞΑΝΘΙΑ ΚΑΙ Η ΠΙΤΣΑ


¨ Μία ξανθιά τηλεφωνεί σε μια πιτσαρία στις 2 η ώρα το ξημέρωμα για να κάνει μια παραγγελία. - Λυπάμαι κυρία μου, της λέει ο καταστηματάρχης. Τώρα κλείνουμε. Και εκείνη: - Κλείνετε? Ε... τότε γιατί λέτε ότι στις δύο δίνετε μία πίτσα δώρο?

και  ένα με τον  Τοτό !!  
ρωτάει  η ξανθιά δασκάλα του  τον τοτό   ,αν γνωρίζει  με τι τρέφονται τα λουλούδια  ,,σαν το τριαντάφυλο που τυχαία έχει στον κόρφο της!!!
φυσικά  ο Τοτός  δεν χάνει ευκαιρία και της απαντάει  !!
με  Γάλα  κυρία!!
τι λες παιδάκι μου του λέει αυτή,, με νερό τρέφονται και λίπασμα!

Συγνώμη κάνει ο Τοτός  δεν το ήξερα πως έχει μακρύ κοτσάνι το τριαντάφυλλο!
(εδώ γελάνε  χαχαχα)

3 σχόλια:

  1. Και ένα ανέκδοτο για τον ιεράρχη με τους καρκίνους και την πεολειχία.
    Είναι λίγο σόκιν αλλά τι να κάμω εδώ ολόκληρος ιεράρχης πήρε το θάρρος…

    Κάποτε λεει πάει ένας παπάς με κάποιο πρόβλημα στη βουβωνική χώρα.
    Για τις ανάγκες της εγχείρησης του αφαιρούνε τα έτσι και τα βάζουνε σε ένα πιατελάκι.
    Την ώρα εκείνη πέφτει το ρεύμα και μια γάτα πηδάει από το παράθυρο και τα παίρνει!
    Έρχεται το ρεύμα τελειώνει η επέμβαση αλλά πουθενά τα αποτέτοια.
    Γρήγορα λέει ο γιατρός φέρτε μου δυο κρεμμυδάκια από το μαγειρείο, του τα βάνει αντί τα αποτέτοια και ούτε γάτος ούτε ζημιά.
    Να προλάβει σου λέει να φύγει από εδώ μέσα μη κακοδιαφημιστούμε!
    Μια μέρα που έτρωε σε μια ταβέρνα βλέπει πιο πέρα τον παπά να τρώει του καλού καιρού.
    Τρελάθηκε! Ζει ακόμα σου λέει?
    Έκανε ότι δε τον έβλεπε αλλά τον έτρωε η περιέργεια.
    Τονε πλησιάζει λοιπόν και του λέει ψιλοσοκαρισμένος:
    Πάτερ μου θα σου εξομολογηθώ κάτι αλλά σαν πνευματικός θέλω να με συγχωρέσεις, δεν έφταιγα, και του εξηγεί όλη την ιστορία.
    Τέκνο μου του λέει ο παπάς να σε φιλήσω μου έλυσες μια ανησυχία!
    Τι πάτερ του λέει ο γιατρός.
    Είχα μια μεγάλη υποψία αν η παπαδιά μου είναι πιστή, γιατί όταν μου έπαιρνε πεοτέτοιες τώρα τελευταία συνέχεια έκλεε!
    Νόμιζα ότι είναι από τύψεις…

    Ήμαρτον Θεοσεβούμενοι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ιστορία την έγραψα για να μελετηθεί από τους επιστήμονες, μήπως είναι η λύση για το συγκεκριμένο σοβαρό πρόβλημα.

      Διαγραφή