Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ


1-Μωρο μου , πηρα δυο ταινιες για να δουμε το βραδυ...
Mια για σενα και μια για μενα..
-Αληθεια με σκεφτηκες αγαπη μου??
-Ε, φυσικα..
-Τι ταινια μου πηρες??
-Μονωτικη....

2 -Θες να παίξουμε το γιατρό?
-Αμέ !!!
-Ωραία κάτσε διάβασε εδώ ένα περιοδικό και σε καμια ώρα 
θα σε φωνάξω μέσα να μου δώσεις ένα 50ευρω !!!

3- Ξερεις τι αντρα ψαχνω??
-Για πες..
- Θελω να ειναι υπομονετικος, να με σκεφτεται, να μην ξενοκοιταει, να ειναι επιεικης,να καθεται και να ακουει οσα λεω και να μη φερνει αντιρρησεις..
-Δε δοκιμαζεις να παρεις σκυλο καλυτερα??

4-Ενας τροχονομος βλεπει μια κοπελα να τρεχει με το αμαξι. Την σταματαει.
- Πρεπει να πληρωσεις προστιμο γιατι ετρεχες..
- Αχχ σε παρακαλω ασε με να φυγω ειμαι δασκαλα..
- Αληθεια? Χρονια την περιμενα αυτην την στιγμη..Τωρα γραψε εδω 1000φορες: ΔΕΝ ΞΑΝΑΤΡΕΧΩ...!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου