Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΡΧΑΙΩΝ

POROSNEWS:  ΧΑΣΑΜΕ  ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΛΙΖΑ,,ΧΑΣΑΜΕ  ΚΑΙ  ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ,,
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ  ΣΕ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ,, ΚΑΙ  ΣΕ ΒΡΑΔΥΝΗ ΜΟΥ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ  ΓΡΑΨΩ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ  , ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΙ ΦΤΑΙΜΕ  ,, ΔΙΟΤΙ  ΦΤΑΊΜΕ ΠΟΛΛΟΙ,, ΚΑΙ  ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ  ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΜΟΥ  ΜΕΣΑ,, ΠΟΥ TEΛΙΚΑ   ΑΠΕΤΥΧΑ  ΣΤΟ ΝΑ ΣΑΣ   ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ  ΣΤΗΝ  ΑΞΙΑ  ΤΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ  ΠΟΥ  ΕΦΥΓΕ  ΚΑΙ,,  ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΙ  ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑΤΕ!!!!!!
ΙΣΩΣ   Η  ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ  ,, ΜΑΣ   ΑΦΗΣΕ ΝΑ  ΧΑΣΟΥΜΕ  ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΑΣ  ΣΤΟ  ΕΡΓΟ  ΠΟΥ  ΕΙΧΕ  ΓΙΝΕΙ  ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ,!
ΣΗΜΕΙΩΣΗ,, ΕΝΑΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ  ΣΤΗΝ ΚΕΦΠΡΕΣΣ,ΑΝΩ  ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ  ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ,,!!   ΙΣΩΣ    ΣΧΟΛΙΑ  ΘΑ  ΚΑΝΩ  ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ  ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ  ΔΙΑΥΓΕΙΑ
Φόρτωσαν τα πάντα και έφυγαν για άλλον προορισμό , για το Αργοστόλι μας είπαν διότι η φύλαξη δεν ήταν επαρκής εδώ , θα ακολουθήσου διάφορα έγραφα από τον πρόεδρο και θα μας εξηγήσου το γιατί ..
Από poroskefalonia
Χωρίς προειδοποίηση και με ανεξήγητο τρόπο αφαίρεσαν σήμερα το πρωί όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα που επί εικοσαετίες είχαν στεγαστεί στη αποθήκη του εκθεσιακού κέντρου Πόρου , παρόλο τις αντιδράσεις από τους παραβρισκόμενους καθώς και από τον Αντιδήμαρχο κύριο Σολωμό και από τον πρόεδρο του τοπικού συμβουλίου κύριο Ε. Κουστουμπάρδη , 

Σπύρος Σολωμός ..Αρχαιολογικά ευρήματα . από poroskefalonia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου