Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

KYΡΙΑΚΗ ΛΙΓΟ ΧΑΛΑΡΩΣΗ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ  ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,, ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ  ΔΟΥΛΕΨΑΝ  ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ!!
Τους  χρωστάμε  ένα μεγάλο ευχαριστώ  ,,Η αποστολή τους γίνεται με πλήρη επιτυχία!
Θα σχολιάσω  λίγο σήμερα!!  επειδή ακούγονται  διάφορα  , π.χότι  θέλαμε  αντικατάσταση,, θέλαμε  διπλής κυκλοφορίας  κ.α!
Εγώ ήθέλα  ένα τελεφερίκ για Ατρο, μια γέφυρα για Ζάκυνθο ,και μία για Κυλλήνη,  Λούνα πάρκ ,και10 γήπεδα τέννις  (πλάκα κάνω)
Το θέμα  αντικατάστασης όπως μου είπαν οι ίδιοι  δεν θα  αποκτούσε παραπάνω αντοχή,, απλά  δεκαπλάσιο κόστος και χρόνο  να τοποθετηθεί,!  διπλής κυκλοφορίας τέτοια γέφυρα δεν υπάρχει
και είναι πολύ ευχαριστημένοι  με την συνεργασία τους  με Δήμο ,και την διαμονή τους στο χωριό μας!!  πιθανότατα να τους βλέπουμε  και για διακοπές!!!
Εγώ  εδώ θα αναφερθώ  εξαρχής  στις ενέργειες Παπαδάτου,, και  με  συνεχή παρουσία  φυσικά του Προέδρου  Νόντα Κουστουμπάρδη,,  και   φυσικά  τώρα  στον αγώνα  για  να γίνει πραγματικότητα το έργο , στον  Αντιδήμαρχο  κύριο Σολωμό! ,
 Ημουν παρόν στην πίεση και τηλέφωνα που έκανε!!
Φυσικά  ευχαριστούμε  και τον Δήμαρχο,, ο οποίος    είχε καταλάβει  από την συνεχή  πίεση  του συλλόγου γονέων το πρόβλημά  ,,και έκανε  όλες τις απαραίτητες κινήσεις .
Εκτός το όλο κόστος  της συντήρησης που πληρώνει ο  Δήμος ,,και έχει δώσει όποια βοήθεια  του ζητάτε  ,πληρώνει και το κόστος διαμονής και φαγητού,διότι  διαφορετικά  ήταν πολύ δύσκολη η αποστολή τους!!
Τον μεγαλύτερο αγώνα  από το σύλλογο  φυσικά  το έκανε  η Γραμματέας Μαρία Παναγοπούλου  όπως έχω αναφέρει  από την δεύτερη μου κιόλας ανάρτηση!!
POROSNEWS: ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΓΕΦΥΡΑΣ

Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ    ΛΟΙΠΟΝ  ΤΑ   ΠΑΙΔΙΑ ,, !!!
που  προσπαθούν και θα τελιώσουν  το έργο  πιο πριν και από το προγραματισμένο,και τα οποία     θα  δουλέψουν  , και σήμερα!!!
Σήμερα θα γίνει το βάψιμο  με Μίνιο, και  αύριο να θυμίσω το μεσημέρι έρχονται οι Λαμαρίνες!

9 σχόλια:

  1. Καλημέρα!
    Είπες δεν θα σχολιάσεις και πάλι το κάνεις.
    Σίγουρα μια γέφυρα διπλής κατευθυνσης θα ήταν το καλύτερο, κ όχι δεν υπάρχει τέτοια γεφυρα, απλά λεφτά δεν υπάρχουν, για να γίνει...
    Αυτό φυσικά που έγινε είναι πολύ καλό, αλλά ο εχθρός του καλού είναι το καλυτερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχθρός! Βέβαια γιατί καμιά φορά όποιος πάει για τα πολλά χάνει και τα λίγα.
    Γυναικείο μυαλό!
    Πάντα το καλύτερο ψάχνει!(το γυναικείο μυαλό).
    Έλα όμως που ψάχνοντας μείνανε παλιά ένα κάρο τέτοια μυαλά στο ράφι.
    ( για να γελάσουμε και λίγο).
    Ας γίνει γερή αυτή και στο μέλλον γύρευε τι θα φτιάξουμε.

    Ορέ Poros ο Οδυσσέας την είχε περάσει ετούτη τη γέφυρα?
    Χουά χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το καλύτερο το ψάχνουν όλα τα "ανοιχτά" και φωτισμένα μυαλά και όχι μόνο τα γυναικεία...Σιγουρα θα γίνει γερή η γεφυρα , αθάνατη μπορω να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Poros εάν λέω εάν τα έχωνε σε μένα η? memi δεν έχω ποτέ κανένα μα κανένα πρόβλημα. Αν ήταν κάτι άλλο εσύ κρίνεις…. για τις «αποκαθηλώσεις» .

      Διαγραφή
  5. υπάρχει από περιφέρεια ,και βάση σχεδίου επεκτασης του χωριού μελέτη και ίσως δούμε κάποτε και μια μόνιμη διπλής κατευθηνσης!! Απλά καλό είναι να απαιτούμε αυτά που μπορούν να μας δωσουν!, και ένα πρόβλημα δεκαετιων σε υποσχέσεις λύθηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΡΙΤΙΚΗ
    ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΔΗΜΟΣΙΑ- ΜΕ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ,,ΟΠΟΤΕ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ,, ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΟΤΙ ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΟ !! ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ!
    ΕΞΑΛΟΥ ΕΝΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙ ΡΩΤΑΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΣΠΙΡΙΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΑΙ ΑΣΠΡΗ!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ,,ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ!!
    ΕΓΩ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΔΙΚΝΥΩ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ,,ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ,,ΔΙΟΤΙ ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και άλλο ένα πολύ έξυπνο που έχω διαβάσει ,,και θα προσπαθήσω να εμπαιδοσω , να μην με απασχολεί τι τι σκεφτονται οι άλλοι για μένα ,,αλλα να αφήσω τους άλλους να φοβούνται τι σκέφτομαι εγώ γι'αυτούς!! μου αρέσει να κοιταω ψηλά ,και να μην φοβάμαι το πέσιμο!Βέβαια ολό αυτό πάντα με σεβασμό προς τον καθένα και τις απόψεις του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σιγα την κριτική ρε παιδιά , χαλαρώστε...
    δεν ειπαμε κ τίποτα!
    όποιο έργο και αν γινεται, ειναι καλό για όλους αναμφισβητητα.
    Keep walking...

    ΑπάντησηΔιαγραφή