Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ

ΑΠΟ  ΠΕΡΙΣΥ  ΦΩΝΑΖΩ,, ΡΙΞΤΕ ΣΤΟ ΚΡΑΣΙ ΝΕΡΟ,,,!!  ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ!!

ΦΕΤΟΣ  ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ,, ΚΑΙ ΟΠΩΣ  ΑΝΑΦΕΡΑ ΠΑΛΙ  ΜΕ   ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ,,,ΞΕΚΙΝΗΣΕ  ΚΑΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ..
ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΛΟΣ ΦΙΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ,,ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΟΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ  ΔΙΟΤΙ   ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ  ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ!!!
Σήμερα και με αφορμή  αγανακτισμένου  Ποριότη,, με  το έκτρωμα της γέφυρας όπως μου είπε,, !!και γιατί δεν την άφηναν για Σεπτέμβρη ή Οκτώβρη.. Και  θα σχολιάσω  λίγο!
Κατηγορήθηκα  ότι  παρακίνησα  την κατάσταση τον Χειμώνα ,,και μερικοί δυσαρεστήθηκαν που σταμάτησε το Λεωφορείο να περνά από την γέφυρα , και ανακατεύω καταστάσεις!
Ενημερωτικά να πώ ότι τα δικά μου παιδιά δεν πήγαιναν με το λεωφορείο,, οπότε όντως κακώς  σκοτιζόμουν!!!!!!!!!!!,, αλλά ΄δεν το μετάνιωσα,.Ούτε  θέλω  να  πω ότι  εκτός  από ένα μικρό λιθαράκι  στο έργο  έκανα  κάτι περισσότερο  από το χρέος μου.!
Το μέγα λούκι φυσικά μην ξεχνάμε το έφαγε  η Μαρία Παναγοπούλου  Γραμματέας του Συλλόγου γονέων Δημοτικού που ήταν καθημερινά στην γέφυρα .
Επειδή  λοιπόν σε ένα μήνα και κάτι , φεύγει και το καλοκαίρι,, και όλα   καταρρέουν (Εννοώ και συλλογικά,,   εκτός  ευτυχώς  τον Σύλλογο Τζαννάτων οι υπόλοιποι  έχουν προβλήματα επικοινωνίας ,,όπως  και η κοινωνία μας),  και   μας  έχει προβληματίσει αν το Τουριστικό θα είναι πνεύματος  ή Οινοπνεύματος, και  η κατάληξη  θα  είναι  κάποια στιγμή  ακόμα  χειρότερες φώτο  από  αυτήν που έβαλα  σήμερα!!



2 σχόλια:

  1. Αν θέλεις την άποψή μου δίκιο έχουνε, γιατί άμα γκρεμιζότανε η γέφυρα δε θα μπορούσανε να περνάνε το ποτάμι οι λύκοι!
    Έπειτα από ό,τι πληροφορούμε θα επιστραφούν τα λεφτά από το «πάμε στοίχημα» και από τσι άλλες διάσπαρτες επιταγές στις τράπεζες και ήδη έχουνε αρχίσει οι διαπραγματεύσεις να αγοραστεί η κεντρική γέφυρα του Σηκουάνα.
    Μικρό Παρίσι θα γίνει σε λίγο ο Πόρος!
    Τσάμπα κόπους έκαμες Poros!!!
    Είπαμε αν χαθεί αυτό το «κάτι τις» του τόπου εσύ θα βαριέσαι έπειτα!
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
    Με το χρώμα τι έγινε, κατοχυρώθηκε το ασπροκόκκινο??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω φίλε Αρη, το λιθαράκι μου το έβαλα και νιώθω καλά,, εξάλου το όφελος μου ήταν να μην αποκλειστώ από εκεί ..εφόσον εκεί ζω!!Δυστηχώς με τι κοινωνία ίσως δεν βρίσκει κανείς ακρη,,εγώ προσπαθώ να παρουσιάζω τα γεγονότα ως έχουν χωρίς δόλο, αν σε καποιους χωριανούς μυ δεν αρέσει η ενημέρωση ας μην με διαβάζουν!! Δεν λέω ότι δεν είμαι αλάνθαστος,,γι'αυτό αποφεύγω σχολιασμούς, αλλά όταν διαπιστώσω λάθος μου θα ζητήσω συγνώμη και θα το παραδεκτώ.!δεν τα γράφω φυσικά για σένα,,εσύ είσαι πολύ σωστος στους σχολιασμούς,, μου δίνεις απλά την ευκαιρία να τα γράψω!!
    Οφείλω εντομεταξύ να ευχαριστήσω, και θα το κάνω πάντα όπου χρειάζετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή