Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ

ΜΕ  ΑΦΟΡΜΗ  ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ,, ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ  ,,ΗΘΕΛΑ  ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ  ΚΑΠΟΙΕΣ  ΣΚΕΨΕΙΣ,, ΚΆΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ,, ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ  ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ  ΜΟΥ!!


ΔΕΝ  ΘΑ  ΑΝΑΦΕΡΘΩ  ΣΤΟ ΘΕΜΑ  ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ,, ΚΑΙ  ΣΕ ΟΣΑ ΕΙΠΏΘΗΚΑΝ,, ΘΑ  ΠΡΟΤΕΙΝΩ  ΣΥΝΕΣΗ, ΣΥΝΕΝΟΗΣΗ  ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ  ΣΤΟ  ΔΥΣΚΟΛΟ  ΕΡΓΟ  ΤΩΝ  " ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ " ΤΟΥ  Δ.Σ  ΤΟΥ  ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
Είναι κρίμα σαν χωριό   να μην μπορούμε να βρούμε ένα κώδικα επικοινωνίας ,  να τρωγόμαστε σαν κοκόρια  και    όλα  τα θέματα  να  θυμίζουν το γνωστό  σοφό  ανέκδοτο  Χριστόδουλου με τον Ελληνα που  ευχήθηκε απλά να ψοφήσει η κατσίκα του  γείτονα.
Γνωρίζω ότι για πολλούς ,αρκετές φορές γίνομαι δυσάρεστος και αχώνευτος με σχολιασμούς μου,  ειλικρινά  δεν έχω προσωπικά με κανέναν, και δεν είμαι πολέμιος κανενός,, !
Ισως  να έχω και το κουσούρι του γνωστού γκαντέμη πολίτικου,, εφόσον σε ότι συλλογική προσπάθεια  βοήθησα  έχει διαλυθεί!
Είχε γίνει μια πρώτη προσπάθεια με τον νεανικό σύλλογο Νέοι Κεφαλλήνες , με τα όποια προβλήματα προέκυψαν,και αδρανοποιήθηκε,  μια δεύτερή με των επαγγελματιών, που  σχεδόν έχει την ίδια κατάληξη,  Συνεχίζω  στο Γονέων  και ελπίζω  κάποια στιγμή να φύγει η γρουσουζιά!!

Δεν παριστάνω τον Δημοσιογράφο όπως έχω ξανατονίσει, απλά  αναδημοσιεύω πράγματα που βρίσκω,, για την καλύτερη πληροφόρηση σας από τον τόπο μας, έτσι  ώστε να έχετε μια σφαιρική άποψη , και  χωρίς να σημαίνει ότι  όσα  γράφονται, σας τα γράφω σαν δική μου άποψη,, τα αφήνω απλά  στην νοημοσύνη σας.
Υπάρχει  και ένα θέμα που πλανά τε από πέρυσι ,με το θέμα του Τουριστικού περιπτέρου,,(Πρώην HERKULES ή  ΒΑΡΔΙΟΛΑ  για τους παλιούς.. και   που και αυτό έχει  διχάσει το χωριό μας,,
Ίσως δεν υπάρχει στο θέμα  πλήρη ενημέρωση και από τις  δύο μεριές ,και αυτό είναι  που  έχει προβληματίσει  τους χωριανούς μας!,,
Δική μου άποψη και  λόγο  της σιγουριάς μου  στο θέμα  της θεωρίας της Ομηρικής Ιθάκης... --(στην Ανάρτηση  με τον τηλεμάχειο  τα είχα ξαναγράψει,  πέρυσι προετοιμάζοντας τις ανακοινώσεις  μετά από τις ανασκαφές που ακολούθησαν)-
είναι  να το δούμε  θετικά και να στηρίξουμε  την Αρχαιολογία, διότι είναι το Αλφα και το Ωμέγα για την περιοχή μας.
Απλά όπως έγραψα  και πέρυσι  χρειάζεται να ρίξουν λίγο νερό στο κρασί τους και οι δύο πλευρές!
ώστε να μπορέσουμε  να  αξιοποιήσουμε  την ιστορία  της περιοχής μας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου