Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΧΙΟΥΜΟΡ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Το να έχεις ένα παιδί σε κάνει γονιό. Το να έχεις δυο σε κάνει διαιτητή.
ΚΛΕΜΕΝΑ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ  

 
-Τι φτιάχνεις εκεί?
-Μια βόμβα!
-Να σε βοηθήσω?
-ΟΧΙ είναι ατομικη!
 ----------------------------
 -Ποιος θέλει φαΐ?
-Εγώ
-Ποιος θέλει κέικ?
-Εγώ
-Ποιος θέλει χυμό?
-Εγώ
-Ποιος θέλει παγωτό?
-Εγώ
-Ποιος θα βοηθήσει να μαζέψουμε το τραπέζι?
-Τι κοιτάς εμένα,όλα εγώ θα τα κάνω εδώ μέσα?

 Η Ζωή Είναι Σαν το Καρδιογράφημα Με Τα Πάνω ..Και Τα Κάτω της...

√√v^√v^√√v^√v√v^√v^√√v^√v^√√v^
√v▬▬▬▬▬▬

Αν ήταν Μία Ευθεία Γραμμή θα Ήμασταν Νεκροί..
 
 Το παντελόνι είναι περίεργο ρούχο "φίλε" μου..
Εύκολα το φοράς, δύσκολα το τιμάς..!!
 
ΚΑΙ  ΕΝΑ  ΚΟΥΙΖ!!!
 Αν πήρε 10 ώρες σε 8 άντρες να κτίσουν ένα τοίχο, πόσες ώρες θα χρειαστούν 4 άντρες για τον ίδιο τοίχο;
 
 
 
 
 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
 Καμμία, αφού ο τοίχος είναι ήδη κτισμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου