Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΟΤΑΝ ΣΤΟ FACE,,,,,,ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΗΣΗ!1

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΦΙΛΟ, ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗ  ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ,,ΠΡΟΝΕΙΟ ΗΡΑΚΛΗ!!, 


KAI ΦΥΣΙΚΑ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ  ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ ΠΑΝΑΓΑΤΟ,, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ,, ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΝΑ ΚΛΕΨΩ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ!
     ΦΥΣΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ  ΕΠΙΣΗΣ  ΤΕΡΑΣΤΙΟ    ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ,, ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ , ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΑΜΑ,,ΚΑΙ ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,,  
ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!   ΑΠΛΑ  ΠΟΛΛΟΙ  ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΛΗΜΑ  ,Ο ΟΠΟΙΟΣ    ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ , ΚΑΙ ΚΑΥΧΙΩΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ!   ΦΥΣΙΚΑ  ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΚΑΙ  ΣΤΟ ΠΡΩΣΟΠΟ  ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ  ΧΡΟΝΙΑΣ ΚΥΡΙΟ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΣΙΛΑΚΗ,,  ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ  ΘΑ  ΚΡΑΤΗΣΕΙ  ΚΑΙ  ΦΕΤΟΣ  ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ!,   ΚΑΙ  ΕΙΝΑΙ  ΤΙΜΗ  ΓΙΑ  ΟΛΟΥΣ  ΜΑΣ!!   



ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ  ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΒΟΑ (ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)




Δεν θα σχολιάσω τα αρχαία παπόρα .
Στο μνημείο θα αναφερθώ μιάς και το καλεί και η επέτειος.
Εχω την πεποίθηση πως ΜΟΝΟ Κεφαλλονίτες θα παίρνανε τέτοια εκδίκηση απο τον αλήστου μνήμης υπατο αρμοστή Sir Thomas Maitland, κατα κόσμο Μέτελα, να βάλουνε δηλαδή στή θέση του αγάλματος του μνημείο των άσπονδων εχθρών της "Προστασίας" των Ριζοσπαστών!!
Για να να ευθυμήσουμε όμως πρωΐ πρωϊ σας παραθέτω πως τον "αποχαιρέτησαν" όταν ξεκίνησε για το μεγάλο του ταξείδι οι προγόνοι:
«Αχ Μέτελα τι σου ‘μελε σε τούτο το φεγγάρι
να πάψουν να σε χαιρετούν ακόμα και οι γαΐδάροι»

Και το παρακάτω, δημιούργημα του πολύ αγαπημένου μου Σιόρ Τζώρτζη:

«και τόσα χρόνια Μέτελα επανου εκεί στημένος
απάνου κάτου δε μας λές είσαι ευχαριστημένος;
Τους πρώτους χρόνους ήτανε η δόξα μου μεγάλη
μα τώρα πουνε γύρω μου παντοειδείς λεκέδες
τώρα που μου στολίζουνε το μαύρο μου κεφάλι
πότα με παλιοκάπελα πότα με τενεκέδες
μώρχεται όλες τις αρχές να κατεβώ να πνίξω
και τις σαρδέλες που κρατώ στα μούτρα να τους ρίξω
Κι’ έχω και το παράπονο που τόσους χρόνους τώρα
απ’ όσους εδημάρχευσαν στην ντιστεγκέ σας χώρα
κανείς σ΄εμέ το μάτι του δεν είπε να γυρίσει
και νάρτει να με λυπηθεί και να με σιγυρίσει
Και πές τους πως αν δεν ειδώ να πάρουν κάποια μέτρα
πολύ μεγάλο σκέπτομαι να κάνω νταβαντούρι
Θα δώσω σάρτο δηλαδή απάν’ από την πέτρα
Να πεταχτώ μες τα κανά που πάνε στο Ληξούρι
κι’ αν χώμα Ληξουριώτικο προφτάσω να πατήσω
πρέπει να γίνει πόλεμος για να με πάρτε πίσω.»

Ευρώπης Μοσχονά Μαραγκάκη ‘Ο σατυρικός ποιητής Γ. Μολφέτας’ σελ 266
( Εφημ. Ζιζάνιο φύλλο 98 17/7/1899)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου