Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΣΟΥ

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΠΡΟΣ  ΜΑΝΑ:
ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΟ,

Εφυγε η μανα μου για το εξοχικο και μου αφησε στον υπολογιστη το παρακατω μηνυμα..
φευγω ..εχω κρυψει 150 ευρω στο δωματιο σου για να αγορασεις κανενα σουβλακι οσο 
θα λειπω γιατι εισαι ανεπροκοπη και δεν ξερεις ουτε αυγο να τηγανισεις..
καθαρισε το δωματιο σου και θα τα βρεις..φιλακια..!!
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΑΛΑ  ΑΚΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΣΤΟ ΦΕΙΣ!!!
(ΕΙΜΑΙ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,, )
Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά,
αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο..

- Κύριε, βγείτε από το αμάξι. Τί έχει μέσα το μπουκάλι;
- Νερό.
-Κύριε, αυτό είναι κρασί.
- Τί; Χριστέ μου, το έκανες το θαύμα σου και πάλι.

‎2000 : παρε τα ρουχα,τα πραγματα σου,φυγε και μην ξαναπερασεις απ'το σπιτι μου!!
2012 : παρε τα like,τα tag σου,φυγε και μην ξαναπερασεις απ'το προφιλ μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου