Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ,ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ

ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ!!!!


 Με  την   γνωστοποίησή   για  συνέχιση των αρχαιολογικών ανασκαφών στην 
 
ευρύτερη περιοχή των Τζαννάτων, ο Σύλλογος μας 
νιώθει  την  υποχρέωση  , και  ευχαριστεί
  
τον Αρχαιολόγο  Αντώνη Βασιλάκη για  τον Ζήλο του
να αποκαλύψει  τα μυστικά που για τόσο καιρό μένουν 
κρυμμένα  στην περιοχή μας!
Επίσης     ευχαριστούμε  και   την  κυρία Γεωργία Στρατούλη  για τα τόσα
σημαντικά  ευρήματα  από την σπηλιά της Δράκαινας,, που αποδεικνύουν
την πολύ μεγάλη ιστορία που έχει η περιοχή μας,, όπως φυσικά και το
 Πανεπιστήμιο.., που με αγώνα  είχε φέρει  ο Μάκης Μεταξάς.
Ενημερωτικές Αναρτήσεις:



Στις  αναρτήσεις  που ακολουθούν πολύ ενδιαφέρον αυτή με τα Βίντεο της επίσκεψης του Σχολείου
στον Μυκηναϊκό Τάφο  Τζαννάτων!!
ΛΙΓΕΣ   ΛΟΙΠΟΝ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ  ΤΟΥ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟΥ
Ξέρω καλά ότι η ανασκαφή στα Τζαννάτα θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις, άλλες θετικές και άλλες αρνητικές. Όποιος θέλει συζήτηση με επιχειρήματα, είμαι στη διάθεσή του. Δεν θα ασχοληθώ με φθονερές κακόβουλες αντιδράσεις και ανεύθυνες δηλώσεις, απ' όπου κι αν προέρχονται. Ισχύουν μόνο όσα ο ίδιος υπεύθυνα έχω δηλώσει. Η παραφιλολογία και παρααρχαιολογία, οι τοπικιστικές αντιθέσεις, και ο ευτελισμος των ιερών και όσιων, που είναι τα αρχαία μας, δεν ήταν ποτέ στα ενδιαφέροντα μου και δε με αγγίζουν! Όσοι με γνωρίζουν, γνωρίζουν επίσης καλά ότι δεν επιδιώκω καμιά δόξα και τιμή. Έκαμα το καθήκον μου, όπως έκαμα 35 χρόνια τώρα, με ήσυχη τη συνείδηση μου. Με τη βοήθεια του Θεού θα αντέξω! Φίλοι Κεφαλλήνες, σας ένωσα και θα σας νιώθω φίλους και συγγενείς μου! Ο ίδιος ο Οδυσσέας δεν είχε παρουσιαστεί ως Κρητικός; Ο Θεός μαζί σας!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου