Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ARIS!!


Ω πόσο δίκιο έχει ο άνθρωπος !!!

Κάθε παράγραφος και ένα διαμάντι.
Κάθε παράγραφος και μια πικρή αλήθεια.
Ο Έλληνας από πανέξυπνος κατάντησε κουτοπόνηρος.
Ο «καπάτσος» απέκτησε την υψίστη εκτίμηση, έγινε το πρότυπο!
Ξέρετε πότε τελειώνει πρακτικά αυτή η χολέρα;
Όταν όλοι γίνουμε «καπάτσοι», όταν όλοι πετάμε του Αγίου τα λεφτά ψηλά
και αφού δεν τα παίρνει τα βάζουμε στην τσέπη μας.
Όταν γίνουμε όλοι κλέφτες δεν θα υπάρχει κάποιος κουτός να κλέψουμε.
Τότε θα ξαναρχίσουμε να μοιάζουμε με ΕΛΛΗΝΕΣ με ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Αυτό είναι το σημείο της επανεκκίνησης
Φτάσαμε τάχα?

Όταν τύχει να πίνω τον καφέ μου με λιακάδα στο λιθόστρωτο
και είμαι μόνος ξέρετε πως την βρίσκω;
Μετράω καπάτσους!
Χρόνια τώρα! Μέχρι και παπάδες!
Το 10% έχουν μείνει ακόμα «κουτοί».

Με πιάσανε οι κακίες μου απόψε.
Δεν είμαι αντίθετος με αυτές τις κινήσεις, αλλά ήθελα να γίνονται όταν ο άλλος έχει βγάλει και έναν παράνομο όροφο στην οικοδομή του και δεν πλήρωσε ποτέ τα αναλογούντα στο κράτος, αλλά ίσως στο φακελάκι.΄
Όταν τα έκανε τάτσι μίτσι κότσι με το φοροτέχνη και τη σκαπούλαρε από την εφορία.
Όταν έχει καταπατήσει το μισό δρόμο και τώρα κινδυνεύω να τρακάρω με τον απέναντι γιατί δε φώναζε κανένας;
Όταν γιατί από τη φύση μου είμαι νομοταγής, ή εξ΄ ανάγκης δεν μπορούσα να κλέψω το κράτος και με τις δικές μου κρατήσεις κρατιόταν ό,τι κρατιόταν μέχρι τώρα γιατί να βγω να φωνάξω;
Τι να υποστηρίξω;
Φωτιά και μπούρμπερι!
Ποτέ δεν ξεπέρασα τις δυνατότητές μου και αυτό μου επιτρέπει να νοιώθω χαμένος, αλλά όχι ηλίθιο πρόβατο και γαλοπούλα με το καλάμι.
Εν πρώτοις θα με στείλετε στο διάολο και το καταλαβαίνω, αν το πιάσετε όμως πιο βαθειά θα καταλάβετε ότι έχω αγανακτήσει με ότι συμβαίνει γύρω μου αλλά σταματάω στο κερατάς, γιατί και δαρμένος πάει πολύ.
«Επαναστατήστε» λοιπόν να αλλάξετε μια κοινωνία για τα χάλια της οποίας οι περισσότεροι είμαστε υπεύθυνοι, μια αντίδραση εκ των υστέρων που δεν έχει έννοια γιατί αυτά τα λεφτά θα πληρωθούν, ή από σας ή από τους «νομοταγείς» και «ηλίθιους» με άλλον τρόπο.
Αμφιβάλετε μήπως?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου