Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΕ ΞΑΝΘΙΕΣ ,,ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΓΚΟΛ

Πάει μια ξανθία σε ένα μαγαζί και λέει:

<< Πόσο κάνει αυτή η τηλεόραση;>>
Και ο καταστηματάρχης:
<<Κυρία μου δεν πουλάμε πράγματα σε ξανθιές>>

Πάει την επόμενη φορά η ξανθία με μία κόκκινη περούκα και ξανακάνει την ίδια ερώτηση και ο καταστηματάρχης
<<Κυρία μου δεν πουλάμε σε ξανθιες>>!

Ξαναπάει η ξανθία με μία μαυρή περούκα ρωτάει την ίδια ερώτηση και ο καταστηματάρχης
<<Κυρία μου δεν πουλάμε σε ξανθιές>>
και του λέει η ξανθία:
<<Πώς καταλαβαίνετε ότι είμαι ξανθιά;>>

Και ο καταστηματάχης:

<<Μα κυρία μου αύτο που ζητάτε δεν είναι τηλεόραση αλλά φούρνος μικροκυμάτων>>!!

ΜΥKEFALLONIA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου