Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΙΚΑ!

Ηταν ενας Ζακυνθηνος ενας Κερκυραιος και ενας Κεφαλονητης και επαιζαν χαρτια σε ενα καφενειο...!
Γινετε λοιπον ενας σεισμος και πεφτει το καφενειο..!
Βγαινει απ τα χαλασμαρα ο Ζακυνθηνος με κομενο το χερι του και λεει "Αγιε μου Διονυση σε ευχαριστω που ζω και ας εχασα το χερι μου...."
Βγαινει ο Κερκυραιος με κομενο ποδι και λεει " Αγιε μου Σπυριδωνα σε ευχαριστω που ζω και ας εχασα το ποδι μου..."
Βγαινει και ο Κεφαλονητης σκονισμενος και καθως τιναζοταν λεει " Ωρε γαμω τον Αι Γερασιμο ολη η σκονη πανω μ βρηκε να πεσει...."
ΑΝΕΚΔΟΤΟ  ΑΠΟ  ΤΗΝ  ΑΝΗΨΟΥΛΑ  ΜΟΥ!!!!!!!!!!
 
ΜΕ  ΤΗΝ  ΣΟΥΠΕΡ  ΣΕΛΙΔΑ  ΣΤΟ  ΦΕΙΣ!!!!!   ΖΩΩΩΩΩΩΩ.....

..Κ ΤΑ ΚΑΛΑ Κ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ!!ΑΝΤΕΧΩ ΡΕΕΕ..ΔΕ ΠΕΦΤΩ ΕΥΚΟΛΑΑΑΑΑ....

ΚΑΙ  ΑΛΛΟ ΕΝΑ  ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ  ΑΥΤΟΥ:

Aggelos Spiliotis
Είναι ένας Κερκυραίος , ένας Κεφαλλονίτης κι ένας Λευκαδίτης , που βρήκαν κάπου σ' ένα αραχνιασμένο, σκοτεινό υπόγειο ένα λυχνάρι, απ' αυτά τα μυστήρια με τα τζίνι .
Το τρίψανε και ξεπετάχτηκε το τζίνι .
- " Έχετε ο καθένας από μια ευχή, θα σας την πραγματοποιήσω και μετά φεύγω " , λέει το τζίνι .
- " Ψαράς είμ' εγώ , ψαράς είν' ο πατέρας μου , ψαράς ήταν κι ο παππούς μου κι ο γιός μου ψαράς θα γίνει κι αυτός . Θέλω να γεμίσουν οι ωκεανοί και τα πέλαγα με ψάρια . ", λέει ο Λευκαδίτης .
- " Έγινε ! ", λέει το τζίνι και πραγματοποιήθηκε η ευχή .
- " Θέλω έναν τείχος γύρω απ' όλη την Κέρκυρα , έτσι που τίποτα να μη μπορεί να μπει μέσα . , λέει έκθαμβος ο Κερκυραίος .
Μ' ένα κροτάλισμα των δακτύλων , το τζίνι πραγματοποιεί κι αυτήν την ευχή .
- " Δε μου το ξαναλές αυτό το περί τείχους ; ", ρωτά ο Κεφαλλονίτης .
- " Να , είναι γύρω στα πενήντα μέτρα ψηλό , 20 μέτρα φαρδύ και τίποτα δεν μπορεί ούτε να μπει ούτε να βγει από εκεί , " λέει το τζίνι .
- " Εντάξει . Γέμισέ το με νερό τώρα ! " , λέει ο Κεφαλλονίτης .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου