Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ!!

 ΜΙΑ   ΠΟΛΥ  ΚΑΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ  ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ!!!! ΣΤΟ  FACE!
Αν είσαι ένα ΚΑΣΕΡΙ που ΤΟΣΤ θα φέρει στην άδεια μου ΚΟΙΛΙΑ, ποτέ μην σβήσεις ΤΟΣΤΙΕΡΑ μην με αφήσεις ... ποτέ να μην χαθεί η αγάπη αυτή... μα όνειρο αν είσαι.. την ΤΟΣΤΙΕΡΑ κλείσε στην πείνα μου να ζω ... μην ξημερώσει το ΤΟΣΤ να μην κρυώσει ... ΚΑΣΕΡΙ μείνε να Σ' ΑΓΑΠΩ♥
 
 Μυωπία-δε βλέπεις μακριά.

Πρεσβυωπία-δε βλέπεις κοντά.


Καψούρα-τον/την βλέπεις παντού.................
..
 
Αυτό θα πει αγνή αγάπη...!

Ένα πεντάχρονο αγοράκι πηγαίνει σε ένα φαρμακείο και λέει στον φαρμακοποιό που ήταν εκεί: Έχω μόνο αυτά τα χρήματα μπορώ να αγοράσω ένα θαύμα; Έκπληκτος ο φαρμακοποιός ρωτάει τον μικρό: Για ποιο λόγο χρειάζεσαι τα θαύματα; Και τότε απαντάει το αγοράκι: Επειδή ο γιατρός είπε ότι μόνο ένα θαύμα μπορεί να σώσει την μαμά μου!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου