Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ,,ΑΥΤΗ Η ΒΡΟΧΕΡΗ ΜΕΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ

Πώς ονομάζονται οι Γιαπωνέζοι Γιατροί;
Δερματολόγος: Γιαφαγούρα
Πλαστικός χειρούργος: Γιαφιγούρα
Οφθαλμίατρος: Γιαθολούρα Λογοθεραπευτής: Γιαμουρμούρα
Διαιτολόγος: Γιαλιγούρα
Γαστρεντερολόγος: Γιακαούρα
Ουρολόγος: Γιαταούρα
Ορθοπεδικός: Γιακαμπούρα
Γυναικολόγος: Γιαμου**ρα


Χωρίσαμε για θρησκευτικούς λόγους…
- Τι ειναι αυτό ρε;;

- Δεν παραδεχόταν ρε πως ειμαι
ΘΕΟΣ!! Γιατί στον παράδεισο πάει μόνο το 10% των γυναικών;
Γιατί αν πήγαινε παραπάνω θα γινόταν κόλαση

Στην Βεράντα
Κάθεται ο άντρας μαζί με την δικια του στη βεράντα και πινει μπυρες..
Αφου εχει κατεβασει καμια 10ρια μπυρες λεει…
-Σ’αγαπω…..
… -Τωρα εσυ μιλας η η μπυρα??
-Εγω μιλαω……στη μπυρα..

Το καμάκι στις μέρες μας:
1970….Έχω και κότερο,πάμε μια βόλτα;;;;
2000…..Να σε πάω μία βόλτα με την PORSCHE;;;;
2011…..Έχω ανοιχτά καλοριφέρ, πάμε σπίτι μου;;;;
Σαββατοκύριακο

-Μωρο μου θελεις να περασουμε ενα ομορφο Σαββατοκυριακο…;
-Ναι…ναι αγαπη μου…!!!
-Ωραια,τα λεμε απο Δευτερα..!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου