Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ο ARIS ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ !!!!

arisJan 26, 2012 05:30 AM
Βρε βρε βρε όψιμο ενδιαφέρον!!!!! Γιατί ορέ στη Γερμανία κάνει σεισμούς και σκιάζουνται, ή το καραβάκι που έρχεται κάνει ΣΕΙΣΜΙΚΑ???

Τι κάαανει ΝΙΑΟΥΟΥΟΥΟΥ στα κεραμίδια?
Ο Ρινόκερος!
Θα το δεχθώ!!!
ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΟΝΙΟ  ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ!!!!!

ΚΑΙ  ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ  ΣΤΑ 100  ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ  ΠΟΥ  ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΑΝ,, Ο ΚΑΛΟΣ  ΦΙΛΟΣ  ΠΡΟΣΘΕΣΕ,,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ  ΣΩΣΤΑ  ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ  ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ:

  1. Και ένα δικό μου ερώτημα που η λύση μπορεί να έχει και εμπορική αξία.

    Πως λέγεται η Φέτα Κεφαλληνίας?
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e-porosJan 26, 2012 03:29 AM
    ΠΟΙΟς ΤΗ ΘΥΜΆΤΕ?
    ΑΣ ΤΗΝ ΠΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑΖΑΤΑ!!!!!!!
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΜΠΟΛΑ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. arisJan 26, 2012 04:47 AM
    Λοιπόν αφού φέτα δε μπορούμε να το πούμε και άλλωστε έχουν και άλλα μέρη, γιατί δεν το κάνουμε γνωστό σαν το ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΤΥΡΙ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, ή ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ? Το δεύτερο ακούγεται καλύτερα νομίζω.

    Υ.Γ.
    Ο κόσμος θέλει κάτι να του «γαργαλάει» και το αυτί!!!
    Για πλάσαρέτο έτσι στο μαγαζί να κάμουμε ένα γκάλοπ.
    Δε χάνεις και τίποτα.
    ΤΕΛΟΣ   ΣΤΟ  ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ  ΨΑΡΕΜΑΤΟΣ:
    Ωραίο καλαμάρι δεν ξέρω αν είναι και μαλακό να το ρίξεις στη θράκα για ψήσιμο.
    Γεια σου παλληκάρι μου, ένα πλοκαμάκι από τα δύο ψητό και βάζω ούζο Βαρβαγιάννη!

    Με τσου Σκαλισιάνους κοντεύω να γίνω εχτρός αλλά φταίω ; Για δε μου λέτε ορέ το βάρος με το μάτι το βγάλατε;
    Σαν ψάρι πρώτο βέβαια αν δεν είναι από εκειά τα μισοψόφια. Φταίω για τσι σκέψεις μου; Αφού όλο στριφτές μας κάνετε. Θα σας εντάξουμε στους συνήθεις ύποπτους και όπως λέει και ο λαός, από να σου βγεί το όνομα καλύτερα το μάτι!
    ( Και τώρα μεταξύ μας, τώρα με το χιονιά δε πετάτε το κεφάλι στο καζάνι να με φωνάξετε και μένα?) Χα χα χα χα.

    Μου ανοίξατε την όρεξη να σας πετάξω φωτό από ένα εφτάκιλο χταπόδι λίγο μικρότερο από το μπόι μου αλλά είναι άλλου χειμώνα μη κάνω και εγώ ζαβολιές.
    Στο τσαφ κρατήθηκα!

    1. arisJan 23, 2012 06:30 AM
      Ορέ φωστήρα μου Poros πες σε κείνονε το Σκαλισιάνο το γκαγκά που έγραψε στο Press, που πήε και αγόρασε σαντάλια από το Μιλάνο, να πάει να ΄βρει όσα θέλει εκεί αηπάνου στο παλάτι του άνακτα, παρί επήε δύο μερόνυχτα ταξίδι!
      Για τη ψαριά ούτε λέξη όμως!!
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. e-porosJan 23, 2012 10:06 AM
      Ο ΑΝΑΚΤΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΣΑΝΤΑΛΙΑ!!!,, ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ,, ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ!!!, ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΝΤΑΛΙΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ!!, ΜΑΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΦΥΡΙΔΕΣ -ΣΥΝΑΓΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΙΑΣΕΙ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ.
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. arisJan 23, 2012 10:34 AM
      Όπα δεν το έπιασες καλά. Θέλω να πω ότι αυτό που το έχουν μόδα οι Μιλανέζοι τώρα στο Πόρο τα φοράγανε πριν 3000 χρόνια. Γιατί είπε ότι οι Ποριώτες πάνε 200 χρόνια πίσω. Χα χα χα.
      ΚΑΙ  ΠΟΛΛΑ  ΑΚΟΜΗ,,ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ  ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ  ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΕ  ΜΟΥ!!,, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ  ΒΓΑΙΝΕΙ  ΔΙΑΛΟΓΟΣ,,  ΠΕΡΙΜΕΝΩ  ΚΑΙ  ΔΙΚΑ ΣΑΣ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου