Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Πτήση 220 για Λονδίνο. ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Κατά τη διάρκεια της πτήσης από Αθήνα προς Λονδίνο ο πιλότος καλωσορίζει τους επιβάτες:

"Αγαπητοί επιβάτες, σας μιλάει ο πιλότος βρίσκεστε στην πτήση 220 για Λονδίνο.
Ο καιρός είναι θαυμάσιος και ... πρόσεχε, πρόσεχε, θα πέσει! Ω Θεέ μου,ω Θεέ μου!!!!"
Σιωπή.........

Μετά από πέντε λεπτά ακούγεται και πάλι ο πιλότος να ανακοινώνει:

... "Συγνώμη που σας τρόμαξα πριν, αλλά μια απρόσεκτη αεροσυνοδός έριξε καφέ πάνω μου.
Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το παντελόνι μου από μπροστά".

Και τότε ακούγεται ένας επιβάτης να λέει:
"Και που να δεις πως έγινε το δικό μου από πίσω".
Καλα να περάσετε απόψε !

2 σχόλια:

  1. Άντε και ένα άλλο με αεροπλάνο ελαφρώς σόκιν.
    Ταξιδεύουν για Φιλιππίνες ένας πλούσιος κουνιστός με τρείς «συνοδούς». Μεγάλο το ταξίδι μετά από ώρες ήσυχης πτήσεις όλοι κουρασμένοι κοιμούνται.
    Κάπου εκεί ο κουνιστός ξυπνάει και σκουντάει την παρέα. Παιδιά λέει έχω όρεξη εδώ πάνω απ΄τα σύννεφα δεν κάνουμε ένα;
    Σώπα ρε του λένε μέσα στον κόσμο;
    Ποιο κόσμο λέει αυτός, όλοι κοιμούνται μέχρι και η αεροσυνοδός και για να το αποδείξει σηκώνεται και φωνάζει: Μπορώ τα έχω ένα νεράκι;
    Κανείς δεν κουνιέται, απόλυτη ησυχία και αρχίζει το πάρτι!
    Λίγο πιο μπροστά κάθεται ο Μήτσος με τη Μήτσενα, ταξιδεύουν για πρώτη φορά.
    Μήτσο μου του λέει χαμηλόφωνα στέγνωσε το στόμα μου να πω για μια πορτοκαλάδα;
    Μιλιά ο Μήτσος!
    Τά ίδια η Μήτσενα αλλά πιο δυνατά νομίζοντας ότι κοιμάται.
    Σκάσε μωρή της απαντά ψιθυριστά ο Μήτσος.
    Γιατί Μητσάκο μου;
    Σκάσε μωρή γαμ.. τον πατέρα σου ο άλλος από πάρα πίσω μόνο νερό ζήτησε και τον απαυτώνουνε τρείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή