Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΟΡΘΟΠΩΔΗΣΕ ΕΒΡΑΙΟΣ


ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ  ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ  ΦΙΛΟ    ΠΡΟΝΕΙΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΕΥΣ
Ως γνωστόν στήν Ζάκυνθο και ειδικά στήν Κέρκυρα ανέκαθεν υπήρξε ανθούσα Εβραϊκή παροικία. Αντίθετα στά καθ' ημάς ουδέποτε ευδοκίμησε. Τα αίτια είναι πολύ παλιά:
Κάποτε ένας Εβραίος άνοιξε ενα μαγαζ'ι στο Λιθόστρωτο και πουλούσε σουτιέν. Το πρώτο μήνα τζίρος μηδέν!
Ε αρχή είναι ακόμη σκέφτηκε ο άνθρωπος και συνέχισε να ελπίζει σε καλλύτερες ημέρες.


Πέρασε ο δεύτερος μήνας, ο τρίτος, το εξάμηνο.... τίποτα.
Απογοητευμένος αποφάσισε να το πουλήσει όσο όσο και να φύγει για το Ισραήλ.
Το ποήρε ένας ντόπιος κοψοχρονιά βέβαια, και συνέχισε την επιχείρηση.
Στό εξάμηνο τηλεφωνεί του Εβραίου:
Δε μου λές ωρέ κουμπάρε από που προμηθευόσουν τα σουτιέ;
Απο το Ισραήλ, απο την βιοτεχνία του αδελφού μου του απαντάει ο άλλος.
Δε μου στέλνεις δυο-τρείς χιλιάδες;
Κόκκαλο ο Εβραίος αλλά ετοιμάζει την παραγγελία και την στέλνει.
Σε τρίς μήνες πάλι τα ίδια. Παραγγελία 5,000 κομμάτια ο Μεμάς.
Ο Εβραίος σκασμένος:
Μα τι τα κάνεις ωρέ Γεράσιμε; Και ούλες οι Κεφαλλονίτισες να ψωνίζανε απο σένανε δεν θα έκανες τέτοιους τζίρους.
Και ο Μεμάς:
Ωρε και ποιός σου είπε οτι τα πουλάω στην Κεφαλλονιά;
Τότε τι τα κάνεις;
Απλά τα κόβω στή μέση και τα επανεξάγω στο Ισραήλ για καπελάκια!!!!!!
2o) :
 
Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ προέλευση των δέκα εντολών:
Μια ηλιόλουστη μέρα στό καρτιέ Λατέν στο Παρίσι παρουσιάζεται ένα σεβάσμιο γεροντάκι με ένα τσουβάλι στήν πλάτη, πλησιάζει ένα τραπεζάκι και ρωτάει τον τύπο που απαλάμβανε τον καφέ του:
-Εχω 10 εντολές. Τις θέλεις;
-Τι εντολές είναι αυτές; Πες μου μία.
- Ού μοιχεύσεις απαντάει το γεροντάκι.
Τι λές ανθρωπέ μου; Αν δεν μοιχεύσω τι θα κάνω;;;;
Παει παρακάτω , τα ίδια.
Απογοητεύεται, φεύγει απο την Γαλία και πάει στήν Γερμανία.
Ρωτάει τον πρώτο Γερμανό που συναντά:
-Εχω 10 εντολές θέλεις καμμία;
-Τι λένε αυτές οι εντολές; Για πεσ μου μία.
-Ου φονεύσεις απαντάει το γεροντάκι.
-Ρε αντε απο δώ ρε χερχελέ τι να την κάνω τέτοια εντολή. Πιό κάτω τα ίδια και πάλι τα ίδια.
Απογοητεύεται το γεροντάκι και κατηφορίζει για Ιταλία. Πάει Νάπολι
Αρχίζει το ίδιο παραμύθι:
-Εχω 10 εντολές θέλεις;
Τι εντολές; Πες μία.
-Ου κλέψεις.
Να τις χαίρεσαι παπού. Δεν άκουσες ποτέ να λένε Δουλευε να ζείς και κλέβε νά'χεις;
Φεύγει καταλυπημένος απο την Ιταλία και περνάει Ελλάδα.
Εχω δέκα εντολές να τις αφήσω;
Τι εντολές; Πες μία.
-ου ψευδομαρτυρήσεις.
Ασε ρε φιλάρα. Να τις χαίρεσαι τις εντολές σου δεν τις χρειάζομαι.
Σκασμένος ο γεράκος που φυσικά καταλάβατε ποιός ήταν φθάνει στό Ισραήλ.
Εχω δέκα εντολές να τις αφήσω;
Πόσο κάνουν τον ρωτάει ο Εβραίος.
Τίποτα τζάμπα είναι.
Αν είναι έτσι αστές εκεί στή γωνία και φύγε γιατί έχω πολύ δουλειά.
Ετσι ο Εβραίοι πήραν τις 10 εντολές και όχι με ορειβασίες του Μωυσή και άλλα παραμύθια.!!!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ  ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ  ΓΝΩΣΤΟ  ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ,, ΠΟΥ  ΡΩΤΗΣΕ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ  ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ,ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ,, ΚΑΙ Ο ΚΕΦΑΛΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΦΕΡΕ ΕΝΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙ,, ΦΑΕ ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ,, ΔΩΣΕ ΤΙΣ ΦΛΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΛΟΓΟ, ΚΑΙ ΦΥΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΟΡΙΑ ,,ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΡΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ , ΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ ΣΟΥ  (δικό μου)

1 σχόλιο: