Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΤΗΝ ΤΣΑΚΩΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΑΣΤΗ!! ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

Τί πρέπει να κάνει ένας απατημένος σύζυγος όταν πιάσει στα πράσα τη γυναίκα του με τον πλούσιο εραστή της την περίοδο της οικονομικής κρίσης...

Το πρωί στη δουλειά παίρνει τον Μήτσο τηλέφωνο ο κολλητός του και του λέει:
Δεν θέλω να σε ταράξω, αλλά αν πας αυτήν την στιγμή στο σπίτι σου θα πιάσεις τη γυναίκα σου στα πράσα με τον εραστή της.
-Τί λες τώρα; Μιλάς σοβαρά; ρωτάει ο Μήτσος. 

-Αν δεν ήμουν σίγουρος δεν θα στο έλεγα, απαντάει εκείνος. Φεύγει ο Μήτσος φουριόζος για το σπίτι. Μπαίνει σε ένα ταξί και λέει στον οδηγό να κάνει γρήγορα.
Στη διαδρομή συνεχώς φυσούσε και ξεφυσούσε. Κάποια στιγμή ο οδηγός τον ρώτησε: 
-Συγγνώμη κύριε, σας συμβαίνει κάτι; Σας βλέπω πολύ ανήσυχο. -Με πήρε ο φίλος μου και μου είπε πως αυτήν την στιγμή η γυναίκα μου είναι στο σπίτι με τον εραστή της. Φτάνουν τελικά και ο ταξιτζής λέει: 
-Αν μου επιτρέπετε να ανέβω μαζί σας, γιατί στην ταραχή σας μπορεί να κάνετε κανένα κακό. Ανεβαίνουν μαζί και πραγματικά βρίσκουν τη γυναίκα του Μήτσου στο κρεβάτι με τον εραστή της. Αρχίζει να φωνάζει ο Μήτσος: 
-Ρε συ με τη γυναίκα μου, μέσα στο σπίτι μου, δεν ντρέπεσαι; 
-Τί φωνάζεις; του απαντάει ο εραστής, ξέρεις ποιός είμαι εγώ; -Όχι, ρε, δεν ξέρω, ποιός είσαι εσύ; 
-Ποιός νομίζεις ότι πληρώνει τους λογαριασμούς του σπιτιού σου; Ποιός πληρώνει τα φροντιστήρια των παιδιών σου; Ποιός πλήρωσε το καινούργιο αμάξι της γυναίκας σου; Εσύ με τον ψωρομισθό σου νομίζεις ότι τα πληρώνεις όλα αυτά; 
Κάγκελο ο Μήτσος. Γυρνάει και ρωτάει τον ταξιτζή: 
-Εγώ τώρα τί κάνω; Και ο ταξιτζής του απαντάει: 
-Σκέπασε τον μην κρυώσει! 
ΠΗΓΗ  :  clopyandpaste.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου