Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 26 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ,ΠΑΜΕ ΥΠΟΧΡΕΟΤΙΚΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ PATHSTE STO PROFIL MOY NA TO DEITE KAI SE LEITOYRGEIA

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ‎26 DEKEMBRIOY YPOXREOTIKA SE OLOYS!!!!! KALH EBDOMADA!

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη Δεν ξερω αν μου αρεσει...λιγο μπερδεμα δεν ειναι;

    • Katerina Panagatou ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ....!!!!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ den yparxei epilogh,, apo tis 26/12 ypoxreotiko!

    • Katerina Kourkoumeli ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ;

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΦΕΙΣ,,,, ΘΑ ΜΑΣΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΟΥ,, ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΗ , ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη λιγο δυσκολα! εχω χασει την ροη για σχολια... θα το συνηθισουμε και αυτο! Κατερινακι χαρηκα που σε ειδα πρεπει ομως να κανονισουμε μετα την πρωτοχρονια καφε.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,, ΚΑΙ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΒΑΣΙΚΑ!

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη Καλο ειναι απλως χρονοβορο για να το βρουμε λιγο.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΕΓΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ,,ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ!

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη το καλυτερο οτι μπορεις να δεις γρηγορα καποιες παλιες αναρτησεις που πιθανος μπορει να θελεις να ανεβασεις παλι...εχει και την ευκολια του. Δοκιμασα και το τσιου τσιου δεν μου αρεσει καθολου για αυτο θα μεινω και θα κανω υπομονη.. εξαλλου ειναι πλεον πολλοι αγαπημενοι μου μεσα τωρα ανθρωποι που ειχα χασει και μονο που βλεπω οτιδηποτε χαιρομαι! Ειμαι ΦΑΤΣΟΜΑΝΙΑ ...

    • Lourdi Lourdaki ΩΧ..ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ.....

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη OXI OXI dvse toy mia eykairia! Θα αρεσει !!!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ dosei den dosei,, apo 26 tha to empaidosoyme oloi!

    • Βίκυ Χιόνη-Κολαίτη ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΦΩΤΟ ΤΑΛΑΙΠΟΡΗΘΗΚΑ,, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ,, ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΑΓΙΟΒΑΣΙΛΙΤΣΑ!

    • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ,ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 26,, ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΡΦΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου